Gran canaria - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van gloriapalace - WaarBenJij.nu Gran canaria - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van gloriapalace - WaarBenJij.nu

17 Juni 2014 | Spanje, Isla de Gran Canaria

Vorige week hebben we op onze eerste vrije dag van de 2 een scooter gehuurd. we zijn de heledag wezen touren op een scooter over het hele eiland. we zijn door kleine dorpjes gereden waar je echt bijna niks betaalde voor een goede lunch. Ook zijn we door wat grotere dorpjes gegaan met alleen maar 5 sterren hotels. We hebben veel gebergte gezien en de duinen van maspalomas.

De 2e vrije dag speelde het nederlands elftal en nog wel tegen spanje! We moesten natuurlijk goed duidelijk maken dat we uit nederland kwamen en hebben ons dus helemaal oranje geschminkt.

We kregen de volgende dag te horen dat ik en tom 2 dagen in de week public relations mogen gaan doen. dit door veel blijven zeuren en laten merken dat we het er nog steeds niet mee eens waren van mij en Tom! en misschien ook wel om dat we 5-1 gewonnen hadden van die spanjaarden!

We hebben gister onze eerste werkdag gehad op de afdeling public relations. dit beviel ons heel erg. we moesten hier bij veel in contact zijn met de gasten en problemen oplossen. de baas was tevreden over ons werk.